وقتی می شنوید که
طراحی وب سایتبرای کسب و کارتان مهم است، جای تعجب نیست. پس از همه، ما به هر کجا که نگاه می کنیم، وب سایت ها را می بینیم. آنها در کارتهای
ویزیت، بیلبوردها، پستها و سایر مطالب بازاریابی فهرست شدهاند. آنها در همه چیز فهرست شده اند. اما آیا واقعاً
طراحی وب سایتنیاز دارید؟ چه یک کسب و کار بزرگ یا
کوچک، یک وب سایت اغلب یکی از اولین مکان هایی است که مشتریان بالقوه شما برای یافتن اطلاعات در مورد کسب و کار یا فرآیند شما مراجعه می کنند.
با
طراحی وبسایتهای واکنشگرا، افراد بیشتری را میبینیم که جستجوهای وب تلفن همراه را انجام میدهند. آنها قیمتها، رتبهبندیها، بررسیها، محل یافتن یک محصول و تقریباً هر چیزی را که فکرش را بکنید جستجو میکنند. همانطور که وب برجسته تر شده است،
طراحی وب سایتشما بیش از هر زمان دیگری مهم شده است. در شرایطی که بیش از یک سوم کسبوکارهای کوچک تعطیل شدهاند یا با مشکل مواجه هستند، استفاده از هر مزیتی که میتوانید بر رقبای خود به دست آورید کمک میکند، اما اگر آنها وبسایتی داشته باشند و
شما نداشته باشید چه؟
با توجه به اینکه این روزها
طراحی وب سایتچقدر آسان است، با ضعف شروع نکنید. اگر مدتی است که مستقر شده اید، ابزار دیگری را به کمربند ابزار خود اضافه کنید و بلافاصله وارد بازاریابی دیجیتال شوید!
- وب سایت نسخه آنلاین شرکت شما است
- مشتریان و مشتریان جدید را جذب کنید
- ارتباط فوری
- در زمینه خود متخصص شوید
-
طراحی وب سایتها مقرون به صرفه هستند
- وب سایت های مدرن سئو دوستانه هستند
- بازاریابی آنلاین برند خود
1.
طراحی وب سایتنسخه آنلاین شرکت شما است
این روزها همه شرکتها به کار نمیآیند و همه این را میدانند، اما وقتی نوبت به استراتژیهای بازاریابی شما میرسد، یک وبسایت اغلب توسط صاحبان مشاغل نادیده گرفته میشود. با این حال، با توجه به اینکه تعداد زیادی از افراد از همه گروههای جمعیتی ابتدا به جستجوی آنلاین روی میآورند، داشتن وبسایتی که برای شما در طول شبانه روز و با دسترسی
شبانهروزی کار میکند، مهم است. این دستگاه فروش شماست که استراحت نمیکند یا آن روز را ترک نمیکند.
اکثر کاربران اکنون قبل از خرید یک محصول یا بازدید یا تماس با کسب و کار شما، ابتدا رتبه بندی ها و نظرات را جستجو می کنند. با سهولت بازاریابی دیجیتال، شما نمی خواهید این فرصت بزرگ را برای دعوت منفعلانه کاربران به کسب و کار خود از دست بدهید.
2. جذب مشتریان و مشتریان جدید
با در دسترس بودن وب سایت و
طراحی وبشما در تمام ساعات روز، اکنون این فرصت را دارید که مشتریان و مشتریان جدیدی را در هر زمان جذب کنید. نیازی نیست منتظر باشید تا فروشنده برای بازدید از یک کسب و کار برود یا امیدوار باشید که کسی شماره تلفنی را از یک بیلبورد به خاطر بسپارد. از آنجایی که سایت شما همیشه در دسترس است، می توانید با اجازه دادن به آنها برای پیدا کردن و تماس با شما در زمان خود، مشتریان را جذب کنید.
اجازه دهید وب سایت شما برای شما کار کند
به جای اینکه مشتریان مجبور باشند برای یافتن شرکت شما کار کنند، شما پیدا کردن و تماس با شما را برای آنها ساده کرده اید. این اغلب می تواند تفاوت بین دریافت کسب و کار در
مقابل دریافت رقیب شما باشد. در بالای برند خود بمانید و در ذهن مشتریان خود باقی بمانید. با فعال بودن وبسایت، همیشه برای شما کار میکند، حتی پس از بسته شدن شرکت آجر
و ملات شما برای یک روز. شما نمی توانید از داشتن فروشنده ای که هرگز نمی خوابد، استراحت نمی کند و همیشه مایل به کمک است شکست دهید. یک وب سایت ممکن است یکی
از بهترین سرمایه گذاری هایی باشد که می توانید انجام دهید.
3. ارتباط فوری
طراحی وب سایتشما میتواند امکان برقراری ارتباط فوری در سطوح مختلف را فراهم کند تا در ارتباط با مشتریان شما بماند. شما نه تنها محتوای مورد نظر مشتریان را در
صفحات مختلف وب سایت خود، از اطلاعات مربوط به محصولات یا خدمات مختلف خود، در اختیار آنها قرار می دهید، بلکه اطلاعات مربوط به کسب و کار خود را نیز به آنها
ارائه می دهید، علاوه بر این، با شما می توانید در یک وبلاگ اطلاعات بیشتری به آنها بدهید و در آنجا به آنها پاسخ دهید.
هنگامی که مشتری بالقوه شما به اندازه کافی به برند و اطلاعات شما اعتماد کرد، راه های مختلفی برای تماس با شما خواهد داشت که می تواند خدمات مشتری شما را تا حد زیادی
افزایش دهد. علاوه بر فرم ها و گزینه های چت در سایت شما،
طراحی وب سایتشما همچنین می تواند کاربران شما را به پلتفرم های مورد علاقه خود هدایت کند تا بتوانند از روش
های دیگر با شما تماس بگیرند و همچنین وب سایت شما را به مرکز ارتباطات تبدیل کنند.
مشاهده پست مشابه : بهترین شرکت سئو چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟